Wij doen onze uiterste best om u een optimale behandeling aan te bieden maar stellen het zeer op prijs als u eventuele opmerkingen of klachten heeft en deze met ons wilt bespreken.
Een goede nazorg
Wij maken graag een aparte afspraak met je zodat wij de tijd kunnen nemen om je klachten of op- en aanmerkingen met je te bespreken.
Bemiddelingsgesprek
Ben je van mening dat wij je klacht niet naar behoren hebben besproken of je geeft de voorkeur aan een bemiddelingsgesprek met de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten (NVH) neem dan contact op met het secretariaat van de NVH.
Klachtencommissie
Wanneer ook een bemiddelingsgesprek niet het gewenste resultaat oplevert kan je contact opnemen met de Klachtencommissie Paramedici Eerstelijn (KCP). Het secretariaat van de KCP is ondergebracht bij het Nederlands Paramedisch Instituut in Amersfoort.
Nazorg bij klachten
De nazorg bij klachten wordt door KAN Skin Clinic persoonlijk gedaan maar je kan er ook voor kiezen om contact op te nemen met de NVH of KCP.